FANDOM

Konrad Gołoś
Konrad golos
Informacje ogólne
Imię i nazwisko Konrad Gołoś
Data urodzenia 15 września 1982
Miejsce urodzenia Siedlce, Flag of Poland Polska
Pseudonim Goły
Pozycja pomocnik
Wzrost 186 cm
Waga 79 kg
Informacje klubowe
Obecny klub Górnik Zabrze
Numer 5
Kariera piłkarska
Lata Klub M(G)

2000-2001
2001-2002
2002-2003
2003-2004
2004-2005
2005-2006
2006-2007
2007
2007-
Zryw Chodów
Pogoń Siedlce
Pogoń Siedlce
Pogoń Siedlce
Radomiak Radom
Polonia Warszawa
Wisła Kraków
Polonia Warszawa
Wisła Kraków
Górnik Zabrze

24 (1)
18 (1)
Reprezentacja narodowa
Lata Reprezentacja
2005- Polska 2 (0)

Konrad Gołoś (ur. 15 września 1982 w Siedlcach, Polska) - polski piłkarz, pomocnik reprezentacji Polski i Górnika Zabrze.

Debiutował w I lidze 7 sierpnia 2004. Do tej pory rozegrał w ekstraklasie 42 spotkania i strzelił 2 gole (stan na 28 lipca 2006). Od sezonu 2005/2006 jest zawodnikiem Wisły Kraków. Poprzednio reprezentował Zryw Chodów, Pogoń Siedlce, Radomiaka Radom i Polonię Warszawa. W rundzie jesiennej sezonu 2006/2007 występował w drugoligowej Polonii Warszawa na zasadzie wypożyczenia z Wisły Kraków. Do drużyny z Krakowa powrócił na rundę wiosenną tegoż sezonu. W sezonie 2007/2008 znów został wypożyczony, tym razem do odradzającej się legendy polskiej piłki - Górnika Zabrze. 17 października 2007 w meczu z Węgrami dostał żółtą kartkę.

Gołoś to
Konrad Gołoś2
piłkarz szybki i nienagannie wyszkolony technicznie. Występuje najczęściej na pozycji prawego pomocnika, w Polonii Warszawa grał też jako rozgrywający i defensywny pomocnik. Nie zrobił zbyt wielkiej kariery w Wiśle Kraków, jednak wpisał się w jej annały kapitalnym golem z dystansu w meczu Orange Ekstraklasy z Wisłą Płock, wygranym przez Białą Gwiazdę 4:0.
Golos k.
Przed jego pierwszym sezonem w Krakowie groziło mu zakończenie kariery - były uzasadnione podejrzenia, iż uzdolniony piłkarz ma bardzo poważną wadę serca, którą dotychczas przeoczono podczas badań w innych klubach. Skończyło się jednak na strachu, po kilku tygodniach nietrenowania Gołoś na mocy decyzji lekarzy mógł powrócić do wyczynowego uprawiania sportu.
Konrad g.

Kariera reprezentacyjnaedytuj

W reprezentacji Polski zadebiutował 28 kwietnia 2005 w spotkaniu z Meksykiem (1:1).

Razem z Tomaszem Zahorskim został powołany przez Leo Beenhakkera na mecz z Kazachastanem (w ramach el. euro 2008) i na mecz towarzyski z Węgrami. Mecz z Kazachstanem oglądał z perspektywy ławki rezerwowych, natomiast w tym drugim wystąpił w I połowie. Ogółem w reprezentacji wystąpił dwa razy, nie strzelając bramki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki