FANDOM

Konrad Gołoś
Konrad golos.jpg
Informacje ogólne
Imię i nazwisko Konrad Gołoś
Data urodzenia 15 września 1982
Miejsce urodzenia Siedlce, Polska Polska
Pseudonim Goły
Pozycja pomocnik
Wzrost 186 cm
Waga 79 kg
Informacje klubowe
Obecny klub Górnik Zabrze
Numer 5
Kariera piłkarska
Lata Klub M(G)

2000-2001
2001-2002
2002-2003
2003-2004
2004-2005
2005-2006
2006-2007
2007
2007-
Zryw Chodów
Pogoń Siedlce
Pogoń Siedlce
Pogoń Siedlce
Radomiak Radom
Polonia Warszawa
Wisła Kraków
Polonia Warszawa
Wisła Kraków
Górnik Zabrze

24 (1)
18 (1)
Reprezentacja narodowa
Lata Reprezentacja
2005- Polska 2 (0)

Konrad Gołoś (ur. 15 września 1982 w Siedlcach, Polska) - polski piłkarz, pomocnik reprezentacji Polski i Górnika Zabrze.

Debiutował w I lidze 7 sierpnia 2004. Do tej pory rozegrał w ekstraklasie 42 spotkania i strzelił 2 gole (stan na 28 lipca 2006). Od sezonu 2005/2006 jest zawodnikiem Wisły Kraków. Poprzednio reprezentował Zryw Chodów, Pogoń Siedlce, Radomiaka Radom i Polonię Warszawa. W rundzie jesiennej sezonu 2006/2007 występował w drugoligowej Polonii Warszawa na zasadzie wypożyczenia z Wisły Kraków. Do drużyny z Krakowa powrócił na rundę wiosenną tegoż sezonu. W sezonie 2007/2008 znów został wypożyczony, tym razem do odradzającej się legendy polskiej piłki - Górnika Zabrze. 17 października 2007 w meczu z Węgrami dostał żółtą kartkę.

Gołoś to
Konrad Gołoś2.jpg
piłkarz szybki i nienagannie wyszkolony technicznie. Występuje najczęściej na pozycji prawego pomocnika, w Polonii Warszawa grał też jako rozgrywający i defensywny pomocnik. Nie zrobił zbyt wielkiej kariery w Wiśle Kraków, jednak wpisał się w jej annały kapitalnym golem z dystansu w meczu Orange Ekstraklasy z Wisłą Płock, wygranym przez Białą Gwiazdę 4:0.
Golos k..jpg
Przed jego pierwszym sezonem w Krakowie groziło mu zakończenie kariery - były uzasadnione podejrzenia, iż uzdolniony piłkarz ma bardzo poważną wadę serca, którą dotychczas przeoczono podczas badań w innych klubach. Skończyło się jednak na strachu, po kilku tygodniach nietrenowania Gołoś na mocy decyzji lekarzy mógł powrócić do wyczynowego uprawiania sportu.
Konrad g..jpg

Kariera reprezentacyjnaedytuj

W reprezentacji Polski zadebiutował 28 kwietnia 2005 w spotkaniu z Meksykiem (1:1).

Razem z Tomaszem Zahorskim został powołany przez Leo Beenhakkera na mecz z Kazachastanem (w ramach el. euro 2008) i na mecz towarzyski z Węgrami. Mecz z Kazachstanem oglądał z perspektywy ławki rezerwowych, natomiast w tym drugim wystąpił w I połowie. Ogółem w reprezentacji wystąpił dwa razy, nie strzelając bramki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki